بهترین بازیهای انلاین ایرانی
 
   
 
 
در این وبلاگ بازی فیلم کلیپ و... قرار میگیرد
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ساعت 15:22 | | نوشته ‌شده به دست معین | ( )

این جا میخوام چند تا بازی انلاین معرفی کنم هرکی هم میخواد میتونه بهمون معرفی کنه کاه ما هم بازی کنیم

1 عصر پادشاهان
من که بازی کردم عالی بوده فقط باید براش وقت بزاری هرکی در مورد این بازی کمک خواست من هستم اینم آدرسش
عصر پادشاهان | بازی رایگان استراتژیک آنلاین

2 کلاب فوتبال من
کمی کسل کنندس ولی طرفدارای خاص خودشو داره در این بازی هم میتونم راهنماییتون کنم
بازی آنلاین کلاب فوتبال من

3 بازی معروف تراوین ( من در مورد این بازی نمیتونم کمک کنم )
یکی از معروف ترین بازی های انلاینه ولی اگه نظر منو میخوای میگم عصرپادشاهان هم گرافیکی تره هم ساده تر میشه با محیط بازی آشنا بشی
TRAVIAN - بازی اینترنتی - رومیها، گولها و توتنها

4 جنگ خان ها ( من در مورد این بازی نمیتونم کمک کنم )
ویژگی های خاص خودشو داره و نمیشه گفت بازی بدیه
بازی استراتژی، انلاین و رایگان، بدون نیاز به دانلود - جنگ خان ها

اگه شما هم بازی آنلاین خوبی سراغ دارید بگید
من خیلی بازی انلاین کردم ولی این 4 تا بهترین هاشون بده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
   
آخرین عناوین مطالب